• 04-01-2008, 16:05:27
    #1
    Gittigidiyor'a 17 Aralık'ta hesap açtım, kodları koydum.
    O tarihten sonra Adsense gelirlerimde inanılmaz bir düşüş yaşadım. Kabahatı hep kendimde aradım, sürekli renk ve boyut değiştirdim, sonuç nafile.
    Sayfa tıklama oranım yüzde 1,5 dan yüzde 0,5 düştü.
    Bin sayfa fiyatım 0,75'den 0,30'a düştü. Anladımki Googla başka reklam alırsan paranı kesiyor.
    Büyün itibariyle gittigidiyor kodlarını kaldırdım. Bakalım ne zaman düzelecek. Ya da düzelecekmi?

    Buna benzer bir olay yaşayan var mı?
  • 04-01-2008, 16:08:20
    #2
    GittiGidiyor' un bannerleri daha göze çarptığından dolayı kazancları etkiliyordur.
  • 04-01-2008, 16:08:25
    #3
    Bu olayın diger reklamlarla alakası yok arkadaşım.Googlede son donemde asırı düşmeler var bu bir gercek .
  • 04-01-2008, 16:11:35
    #4
    SerkanYilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu olayın diger reklamlarla alakası yok arkadaşım.Googlede son donemde asırı düşmeler var bu bir gercek .
    Evet aşırı düşmeler var ama, aylık raporlara bakıyorum, 17 Aralık tarihinde ani ve keskin bir düşüş görüyorum. Sonra eskiden bende CEP, AŞK, CART, CURT reklamları çıkmazdı, her zaman kaliteli reklamlar çıkardı. Şimdi hep ucuz reklamlar çıkmaya başladı.
  • 04-01-2008, 16:13:34
    #5
    Amca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet aşırı düşmeler var ama, aylık raporlara bakıyorum, 17 Aralık tarihinde ani ve keskin bir düşüş görüyorum. Sonra eskiden bende CEP, AŞK, CART, CURT reklamları çıkmazdı, her zaman kaliteli reklamlar çıkardı. Şimdi hep ucuz reklamlar çıkmaya başladı.
    Aynen bendede öyle.Daha önce gunluk en az 8 usd ile kapatırken ocaktan itibaren bu olay 3 usd düştü dün 100 tıklamaya 3 usd vermiş
  • 04-01-2008, 21:19:57
    #6
    sizin reklam seçiminiz ile alakası olduğunu sanmıyorum genelde adsense 15 ine kdar çok iyi gidiyor sonra düşüyor.
  • 04-01-2008, 21:26:15
    #7
    hun
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşın dediği benzer durum siteye adengage eklediğimde benim başıma geld, tık başı yarı yarıya düşmüştü. Belki google un alışma süreci falan vardır