Amca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet aşırı düşmeler var ama, aylık raporlara bakıyorum, 17 Aralık tarihinde ani ve keskin bir düşüş görüyorum. Sonra eskiden bende CEP, AŞK, CART, CURT reklamları çıkmazdı, her zaman kaliteli reklamlar çıkardı. Şimdi hep ucuz reklamlar çıkmaya başladı.
Aynen bendede öyle.Daha önce gunluk en az 8 usd ile kapatırken ocaktan itibaren bu olay 3 usd düştü dün 100 tıklamaya 3 usd vermiş