içerik alanında sorun yok.
sol menüde yer alan aynı renkte kullanman sakıncalı ve şikayetle uyarı alır yada ban yersin.
kendi menü yazılarını siyah yaparsan sorun olmaz. ben bu şekilde 6 aydır kullanıyorum
sol menüdeki reklam birimleri ile site başlıkları ayırt edilemiyor o yüzden ihlal. konu içindeki başlık üstü ve altı reklam olduğu için sanki başlık reklamı gösteriyor. buda hatalı bir yerleşim. tıklamaya teşvik olarak algılanır ve banlanır. daha önce bu yerleşimi kullanmış ve banlanmamış olmanız bu hataların olmadığı anlamına gelmediği gibi, yeni sitenizde de kullandığınız da banlanmayacağı anlamına da gelmez.
Hocam asrın hatasını yaparsınız söylemim hatalı olmaz herhalde o yüzden bu reklam yerleşimi ile fazla yol kat edemez hesabınızın kapatılmasına kadar gidilir.
Aşağıda, içeriği ekranın alt kısmına iten site düzenine bir örnek verilmiştir. Bu düzende, kullanıcıların içerikle Google reklamlarını birbirinden ayırt etmesi zorlaşır.