sol menüdeki reklam birimleri ile site başlıkları ayırt edilemiyor o yüzden ihlal. konu içindeki başlık üstü ve altı reklam olduğu için sanki başlık reklamı gösteriyor. buda hatalı bir yerleşim. tıklamaya teşvik olarak algılanır ve banlanır. daha önce bu yerleşimi kullanmış ve banlanmamış olmanız bu hataların olmadığı anlamına gelmediği gibi, yeni sitenizde de kullandığınız da banlanmayacağı anlamına da gelmez.