Forum sitemdeki adsense yerleşimim?
6
●343
- 18-09-2013, 13:12:46AaRadyOcU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleHocam adsense kuralları ile ilgili herhangi bir sıkıntı yok diyorsunuz dimmi? Teşekkürler.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-09-2013, 13:13:39Reklamların üzerine Sponsor Bağlantılar veya Reklamlar diye bi ibare koyarsan sıkıntı çıkmaz.Nesim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-09-2013, 13:15:53Hocam katılıyorum.Ebu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam konu içi ve ana sayfadaki reklamların üstünü Sponsor Bağlantılar diye yazdım, Teşekkürler.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle