forumlarda adsense to orani yüzde 1 in üstünde yakalayan pek yoktur heralde.
Hocam katılıyorum.
Reklamların üzerine Sponsor Bağlantılar veya Reklamlar diye bi ibare koyarsan sıkıntı çıkmaz.
Hocam konu içi ve ana sayfadaki reklamların üstünü Sponsor Bağlantılar diye yazdım, Teşekkürler.