Ebu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
forumlarda adsense to orani yüzde 1 in üstünde yakalayan pek yoktur heralde.
Hocam katılıyorum.

Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Reklamların üzerine Sponsor Bağlantılar veya Reklamlar diye bi ibare koyarsan sıkıntı çıkmaz.
Hocam konu içi ve ana sayfadaki reklamların üstünü Sponsor Bağlantılar diye yazdım, Teşekkürler.