Merhabalar,
AdSense hesabımı daha önceden blogspot ve youtube için kullanıyordum pin onaylı düzenli ödeme aldığım bir hesap. Bugün ücretli .com uzantılı bir siteye AdSense eklenmesi için işlemi başlattım ve AdSense panelinde şu adımları izledim; Reklamlarım > Yeni Reklam Bildirimi > Reklam Adını Seç > Reklam Boyutunu Seç > Onayla ve Kodu Al > Siteye Kodu Koydum ve reklamlarım kısmında şöyle birşey çıktı http://prntscr.com/1qtes1.
Yaptığım yol doğru mudur? Eksik yaptığım birşey var mıdır? Bilgili arkadaşlar yardımlarınızı esirgemezse çok sevinirim.
Sevgilerimle.
AdSense Hakkında Çok Ufak Bir Sorum Var?
7
●376
- 12-09-2013, 14:38:46Siteye ekledim hocam 1-2 saat geçti hala reklamlar çıkmadı.gangan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-09-2013, 15:30:51ByMetiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleSite için başvuru yapmamışım sadece kodu almışım yapıştırmışım.Varan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sağolsun Deli nickli hocam yardım etti başvuruda bulundum ancak bu seferde adsense ana sayfasında şöyle birşey çıktı; http://prntscr.com/1qtndt.
Ancak yeni reklam bildirimi yapılan yerde kodu aldım ve siteye ekledim. Acaba bu uyarı normal mi yoksa yine yaptığım hatalı bir durum mu var? - 12-09-2013, 15:32:58adsense başvuru yaptığın siteye koyman gerek birde o sitede reklamı görelim diyor googleMetehaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sağolsun Deli nickli hocam yardım etti başvuruda bulundum ancak bu seferde adsense ana sayfasında şöyle birşey çıktı;