Üstad sanırım domaini onaylamamış olmasın ?
Blogspot adsenselerde domaini yani siteyi onaylatmadan adsense yayınlayamazsınız.
Site için başvuru yapmamışım sadece kodu almışım yapıştırmışım.

Sağolsun Deli nickli hocam yardım etti başvuruda bulundum ancak bu seferde adsense ana sayfasında şöyle birşey çıktı;
http://prntscr.com/1qtndt.
Ancak yeni reklam bildirimi yapılan yerde kodu aldım ve siteye ekledim. Acaba bu uyarı normal mi yoksa yine yaptığım hatalı bir durum mu var?