Arkadaşlar şu son 5 gündür falan 0.40% larda olan TO 0.50 yi geçti, tabi çok yükselmedi ama tıka dökünce günlük 30-40 tık kadar arttı.
Acaba saldırı mı oluyor diye tbm ye bakıyorum garip bi şekilde o da yükseliyor.Sizce saldırı olabilir mi?
Saldırı ise tık başına gelir azalmaz mı?
Adsense TO 0.50% Yüksek Mi?
10
●622
- 12-09-2013, 13:11:30Bir kaç aydır geçersiz tıklamaları siliyorlar. En azından benim gözlemlerim o yönde. Zaten bir ara attıkları yenilikler mailinde bu konuda daha fazla bizi düşündüklerini ifade etmişler. Eskiden bu tarz durumlarda hesap sahibi banlanıyordu. Ancak şimdi sahte tıklamalar 20 30 dk içinde siliniyor. Bu benim gözlemim bir sorun olacağını düşünmüyorum.
- 12-09-2013, 13:14:21Herhangi bir ihlal yapmıyorsanız t.o %10 bile olabilir sorun değil. Hatta 0.50 düşük bile bencespmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-09-2013, 13:28:43Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Site adresinizi gönderin birkaç öneride bulunayım hocamspmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
%0.5 çok düşük bir değer - 12-09-2013, 15:30:30Günlük alınan ortalama tık ve TBM nedir hocam ?spmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-09-2013, 15:43:0550 tık 0.08 tbm ortalamada da, son günlerde tık sayısı 70 lerdewm_xfreex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle