Arkadaşlar şu son 5 gündür falan 0.40% larda olan TO 0.50 yi geçti, tabi çok yükselmedi ama tıka dökünce günlük 30-40 tık kadar arttı.
Acaba saldırı mı oluyor diye tbm ye bakıyorum garip bi şekilde o da yükseliyor.Sizce saldırı olabilir mi?
Saldırı ise tık başına gelir azalmaz mı?