• 15-09-2013, 00:51:03
    #37
    O alandaki reklamları engelle engelle bitmiyor arkadaş.
  • 15-09-2013, 05:17:42
    #38
    Teşekkürler..
  • 16-09-2013, 16:07:27
    #39
    Bende görüntülenen reklam yok yazıyor, yeniden reklam mı oluşturmam lazım, birde reklamları hemen yayınla nın üstündeki "İncelenebilmeleri için, yerleşim hedefli reklamları 24 saat tut" alanı nı mı işaretleyeceğiz

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:07:27 -->-> Daha önceki mesaj 16:06:14 --

    Ayarlardan açtım ama görüntülenen reklam yok yazıyor, yeniden reklam mı oluşturmam lazım, birde reklamları hemen yayınlanın üzerindeki "İncelenebilmeleri için, yerleşim hedefli reklamları 24 saat tut" alanı nımı işaretleyeceğiz.
  • 18-09-2013, 12:05:09
    #40
    saçma
  • 18-09-2013, 17:30:30
    #41
    METE0R adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    saçma
    Saçma olan ney?

    XOOM 2 ME cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 18-09-2013, 17:32:37
    #42
    METE0R adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    saçma
    mesaj yazmak için mesaj yazıyosun.
  • 18-09-2013, 17:34:58
    #43
    denileni yaptım harfiyen.
    sadece 1 gün tbm yükseldi. o gün de Sayfa To, yani tıklanma düştü.

    şu an yine normal seyrinde yani düşük gitmeye devam ediyor.
  • 18-09-2013, 17:46:29
    #44
    gangan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    denileni yaptım harfiyen.
    sadece 1 gün tbm yükseldi. o gün de Sayfa To, yani tıklanma düştü.

    şu an yine normal seyrinde yani düşük gitmeye devam ediyor.
    psikolojiktir hocam bişeyi değiştirmiyor değiştirse bile her sitede değiştirmez sektörden sektöre.
  • 18-09-2013, 22:17:10
    #45
    Saçma dedim çünkü mantıklı bir tarafı yok. Her söylenene körükörüne inananlardan değilim. Tesadüf o gün TBM'niz yükselmiştir, bundan olması mümkün değil gerçekten.