Bende görüntülenen reklam yok yazıyor, yeniden reklam mı oluşturmam lazım, birde reklamları hemen yayınla nın üstündeki "İncelenebilmeleri için, yerleşim hedefli reklamları 24 saat tut" alanı nı mı işaretleyeceğiz

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:07:27 -->-> Daha önceki mesaj 16:06:14 --

Ayarlardan açtım ama görüntülenen reklam yok yazıyor, yeniden reklam mı oluşturmam lazım, birde reklamları hemen yayınlanın üzerindeki "İncelenebilmeleri için, yerleşim hedefli reklamları 24 saat tut" alanı nımı işaretleyeceğiz.