Lütfen yerleşimime göz atar mısınız? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Lütfen yerleşimime göz atar mısınız?
10
●
701
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
Lütfen yerleşimime göz atar mısınız?
1
2
31-07-2013, 01:51:51
#1
wm_xfreex
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bu yerleşim normal midir? Sıkıntı varsa söyleyebilir misiniz?
Teşekkürler..
Göremeyenler için :
http://j1307.hizliresim.com/1c/z/qz1mw.jpg
31-07-2013, 11:50:29
#2
wm_xfreex
Yardımcı olacak yok mu ?
31-07-2013, 12:25:15
#3
NutShot1
resim kırık dostum
31-07-2013, 20:47:48
#4
wm_xfreex
NutShot1 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
resim kırık dostum
Düzelttim kardeş sağol şimdi bakar mısınız
31-07-2013, 23:01:35
#5
wm_xfreex
Yardımcı olabilecek kimse yok mu 2 gündür
31-07-2013, 23:10:33
#6
Adsense
Üyeliği durduruldu
Sanmıyorum sorun olsun ama adsense bir bakarsınız sorun olarak gösterebilir bize göre sorun yok arkadaşım
31-07-2013, 23:24:19
#7
wm_xfreex
Adsense adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sanmıyorum sorun olsun ama adsense bir bakarsınız sorun olarak gösterebilir bize göre sorun yok arkadaşım
Teşekkürler hocam
01-08-2013, 00:18:14
#8
TuzsuzT
sorun yok, herkesin yaptığı
01-08-2013, 01:01:16
#9
wm_xfreex
TuzsuzT adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sorun yok, herkesin yaptığı
Önerdiğiniz yerleşim var mı acaba?
Bu yerleşimle beklediğim TO'yu yakalayamadım
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler