Konu
Lütfen yerleşimime göz atar mısınız?
01-08-2013, 01:01:16
#9
wm_xfreex
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
TuzsuzT adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sorun yok, herkesin yaptığı
Önerdiğiniz yerleşim var mı acaba?
Bu yerleşimle beklediğim TO'yu yakalayamadım