• 21-12-2007, 17:03:24
    #1
    Sitemi düzenlerken kazara kendi reklamima tikladim, Hesabima girersem sorun olurmu. Veya nezaman girebilirim.

    Tesekkürler !
  • 21-12-2007, 17:08:05
    #2
    bence bu iş çok abartılıyor.yani 1 kez reklama tıkladım diye bi sorun çıkacagını hiç sanmıyorum....
  • 21-12-2007, 17:09:48
    #3
    Üyeliği durduruldu
    hesabına girme. cookieleri vs temizle. mümkünse ccleaner ile de bir temizlik yap, tüm internet kalıntılarını güzelce temizliyor ccleaner. sonra modemi resetle. bir de firefox da tıkladıysan reklama, ie yi kullan (ya da tam tersi; sana hangisi uyarsa). için rahat olsun
  • 21-12-2007, 17:11:22
    #4
    Format Atsan Gene Caresi Yok..

    Merak Etme ilk Defa Oluyorsa Bisi Olmaz. Bende Tıkladım Cünkü bisi demediler..
  • 21-12-2007, 17:14:00
    #5
    sunucuoptimizasyon.com
    adına üzüldüm bende birkere elim çarpmıştı hemen mail geldi niye tıkladın diye uyardılar ertesi gün yanlışlıkla fare imleci reklamın üstünden geçti tıklamadım yine mail geldi tıklayacaktın demi diye ve hesabımı kapattılar(şaka tabi)

    bu kadar kafanıza takılmasın aynı ipten 2 tıklamayla yanlışlıkla tıklamlarla hesap kapatılmaz ancak organize şekilde hergn 100-200 hileli tıklama gelirse ve bu 3-5 gün devam ederse belki hesap kapatılabilir
  • 21-12-2007, 17:25:56
    #6
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşın içi rahat olsun da
  • 21-12-2007, 18:34:29
    #7
    Üyeliği durduruldu
    fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence bu iş çok abartılıyor.yani 1 kez reklama tıkladım diye bir sorun çıkacagını hiç sanmıyorum....

    katılıyorum
  • 23-12-2007, 02:25:26
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İçin rahat etmiyorsa, at bi mail. Böyle böyle yanlışlıkla oldu de tamam. En garantisi bu bence, tabi bence de birşey demezler de.
  • 23-12-2007, 02:29:27
    #9
    Üyeliği durduruldu
    1 kereden bir şey olmaz rahat ol Önemli olan devamının gelmemesi google o kadar gaddar değil bu arada aynı ipden yapılan tıklamaların bazıları siliniyor. Devam ederse uyarı geliyor bir daha devam ederse gümmm yani.