Konu
Kazara sitemdeki bir reklama tikladim !
21-12-2007, 17:08:05
#2
fatihbaz
bence bu iş çok abartılıyor.yani 1 kez reklama tıkladım diye bi sorun çıkacagını hiç sanmıyorum....