• 20-12-2007, 16:16:30
    #55
    hun
    Üyeliği durduruldu
    Bu yükselişler beni tırstırıyor açıkçası
  • 20-12-2007, 16:28:46
    #56
    Herkeste bir yükseliş var ya. Ne oluyoruz biz de neden yerlerdeyiz. Google ne yapıyor anlamıyorum.
  • 20-12-2007, 17:42:40
    #57
    Üyeliği durduruldu
    düşüş var sanki :S
  • 21-12-2007, 12:18:50
    #58
    Ya tık basına 0,50 diyorsunuz sadece bana mı 0.2 veriyor ve bu adsense kafayı yicem !!!
  • 21-12-2007, 12:33:23
    #59
    Her site aynı oranlarda kazandırmaz..

    Genel olarak bende de var bir düşüş.. 500 tıka 13 usd filan veriyor bu aralar.. Fakat artacak gibi bir his var içimde
  • 21-12-2007, 12:50:33
    #60
    walla bende arttı. ins.da böle devam eder.

    9 tıklamaya 3 $ aldım dün. bugün daha ii olacak gibi.(forum sitesinden )
  • 21-12-2007, 13:09:25
    #61
    Benim site bayram nedeniyle düşüş var tamamen millet tatilde
  • 21-12-2007, 13:37:45
    #62
    Bu yükselen sitelerin içeriği ne arkadaşlar. Millet baksanıza tık başına 0,11 alan da var 0,1 de.Biz neden düşüyoruz.Pc içerikliyiz ondan mı ? Msn den arkadaş göbek atıyor resmen zengin oldum diyor. Bu saatte 10$ kazanmış.Dün de 35$ kazanmış ayda 1.000 ı geçer millet yaw.

    Biz gittikçe düşüyüroruz. Millete bakıyorum öyle fır fır dönüyorum kaç gündür ama hala yükselmiyoruz.
  • 21-12-2007, 13:47:08
    #63
    Cagatayh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu yükselen sitelerin içeriği ne arkadaşlar. Millet baksanıza tık başına 0,11 alan da var 0,1 de.Biz neden düşüyoruz.Pc içerikliyiz ondan mı ? Msn den arkadaş göbek atıyor resmen zengin oldum diyor. Bu saatte 10$ kazanmış.Dün de 35$ kazanmış ayda 1.000 ı geçer millet yaw.
    Biz gittikçe düşüyüroruz. Millete bakıyorum öyle fır fır dönüyorum kaç gündür ama hala yükselmiyoruz.
    Bende dun 2 dolarla kapadım sitem 6 k (5k biri 1 k da biri) arkadaşın sitesi var dun giren 100 kişi bile yok dun 4 dolarla kapadı nasıl iş anlamadom