Bu yükselen sitelerin içeriği ne arkadaşlar. Millet baksanıza tık başına 0,11 alan da var 0,1 de.Biz neden düşüyoruz.Pc içerikliyiz ondan mı ? Msn den arkadaş göbek atıyor resmen zengin oldum diyor. Bu saatte 10$

kazanmış.Dün de 35$ kazanmış

ayda 1.000 ı geçer millet yaw.
Biz gittikçe düşüyüroruz. Millete bakıyorum öyle fır fır dönüyorum kaç gündür ama hala yükselmiyoruz.