Cagatayh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu yükselen sitelerin içeriği ne arkadaşlar. Millet baksanıza tık başına 0,11 alan da var 0,1 de.Biz neden düşüyoruz.Pc içerikliyiz ondan mı ? Msn den arkadaş göbek atıyor resmen zengin oldum diyor. Bu saatte 10$ kazanmış.Dün de 35$ kazanmış ayda 1.000 ı geçer millet yaw.
Biz gittikçe düşüyüroruz. Millete bakıyorum öyle fır fır dönüyorum kaç gündür ama hala yükselmiyoruz.
Bende dun 2 dolarla kapadım sitem 6 k (5k biri 1 k da biri) arkadaşın sitesi var dun giren 100 kişi bile yok dun 4 dolarla kapadı nasıl iş anlamadom