Kazanç miktarı göze çarpacak kadar büyük ise, muhakkak vergi beyanında bulunun, devlet size git vergi beyanında bulun demicektir.NEDEN BULUNMADIN diyip cezayı yapıştırıcakdır.
Arkadaşlar bir projemiz var, tahmini aylık 6-10 bin $ kazanç sağlıyacağız. Merak ettiğim konu su, vergi açısından bir sıkıntı çıkar mı? Banka hesabımıza yatacak sonuçta, bilgisi olan arkadaşlardan yardım bekliyoruz.
yıllık 21 bin tl yi geçiyorsa ve her ay periyodik bir şekilde alınıyorsa kazanç, siz istesenizde istemesenizde mailiye size bir yazı gönderir ve ödemeye başlarsınız, ama yıllık 21 bin tl yi geçmiyorsa çok fazla sorun olmaz...