• 04-07-2013, 09:19:37
    #10
    EgemenPolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Emin değilim ama asgari ücretin belirli bir miktarının altındaki kazanç için veri muafiyeti vardı sanırım

    Eğer işim sağlam olsun diyorsanız bir muhasebeciyle konuşabilirsiniz, vergi verebilmek için en az "Şahıs firması" olmanız gerekiyor...
    Ben 18 yaşında üniversiteye hazırlanan masum bir gencim Şahıs firması değilim
  • 04-07-2013, 09:25:32
    #11
    Üyeliği durduruldu
    cepoyunz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben 18 yaşında üniversiteye hazırlanan masum bir gencim Şahıs firması değilim
    18 yaşındaki masum genç kardeşim, eğer devlet tespit edip işlem yaparsa...(Düşük ihtimal)

    18 yaşında, masum ve hayata vergi borcu + vergi cezasıyla başlayan bir genç olursun

    Birde GSS olayı var tadından yenmez
  • 04-07-2013, 09:28:07
    #12
    Siz o parayı kazanın ondan sonra muhasebici bulur danışırsınız.. Parayı kazanmadan vergisinin derdine düşmeye gerek yok
  • 04-07-2013, 09:28:25
    #13
    Kazanç miktarı göze çarpacak kadar büyük ise, muhakkak vergi beyanında bulunun, devlet size git vergi beyanında bulun demicektir.NEDEN BULUNMADIN diyip cezayı yapıştırıcakdır.

    Kolay gelsin
  • 04-07-2013, 10:05:42
    #14
    EgemenPolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    18 yaşındaki masum genç kardeşim, eğer devlet tespit edip işlem yaparsa...(Düşük ihtimal)

    18 yaşında, masum ve hayata vergi borcu + vergi cezasıyla başlayan bir genç olursun

    Birde GSS olayı var tadından yenmez
    GSS Sorun değil hallettim onu

    Benim adsenseden kazandığım çok az bir miktar
  • 04-07-2013, 16:24:40
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    NixnetworkMt2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi forumlar

    Arkadaşlar bir projemiz var, tahmini aylık 6-10 bin $ kazanç sağlıyacağız. Merak ettiğim konu su, vergi açısından bir sıkıntı çıkar mı? Banka hesabımıza yatacak sonuçta, bilgisi olan arkadaşlardan yardım bekliyoruz.
    yıllık 21 bin tl yi geçiyorsa ve her ay periyodik bir şekilde alınıyorsa kazanç, siz istesenizde istemesenizde mailiye size bir yazı gönderir ve ödemeye başlarsınız, ama yıllık 21 bin tl yi geçmiyorsa çok fazla sorun olmaz...