EgemenPolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Emin değilim ama asgari ücretin belirli bir miktarının altındaki kazanç için veri muafiyeti vardı sanırım

Eğer işim sağlam olsun diyorsanız bir muhasebeciyle konuşabilirsiniz, vergi verebilmek için en az "Şahıs firması" olmanız gerekiyor...
Ben 18 yaşında üniversiteye hazırlanan masum bir gencim Şahıs firması değilim