Merhaba ArkadaÅŸlar,
vBulletin forum siteme bundan yaklaşık 1,5 yada 2 ay önce başvuru yaptık. Hesabınız inceleniyor yazıp duruyor kaç aydır. Niye böyle ? Ne zaman gelir cevap ?
Sitemiz ayrıca forum ve her dk konu ekleniliyor ve üye olunuyor. Bu yüzden mi geç cevap geliyor
Başvuru Yaptım Ama 2 Aydır Cevap Yok ?
10
●853
- 22-05-2013, 00:27:30Nereye atacağım mailydlgr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ayrıca türkçe yazsam bir sorun olur mu ?
- 22-05-2013, 12:50:32adsense-tr@google.comaTKn94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu adrese gönderebilirsiniz sanırım - 22-05-2013, 13:08:45o adrese atılan mailleri okuduklarını hiç sanmıyorumydlgr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-05-2013, 13:42:19occili adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hehehe 
Sitemiz o kadar kötü deÄŸilki . 2 ayda 3 bin üye aldık. Her geçen dk'da üyelikler çoÄŸalıyor
- 22-05-2013, 17:25:35Şansını denemekte fayda var hocam yine declubmember adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ayrıca türkçe yazsam bir sorun olur mu ?