4 defa başvurdum adsense hesabı almaya çalışırken. Hepsinde de hemen 1. onay geldi, inceleniyor diye. 2 gün sonra da 2. onay maili gelmişti en geç. Durumunuzu anlatan bi mail atın isterseniz