Başvuru Yaptım Ama 2 Aydır Cevap Yok ? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Başvuru Yaptım Ama 2 Aydır Cevap Yok ?
10
●
853
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
Başvuru Yaptım Ama 2 Aydır Cevap Yok ?
1
2
23-05-2013, 01:22:07
#10
aTKn94
ydlgr adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Şansını denemekte fayda var hocam yine de
Bakalım mail attım ne cevap gelecek
28-05-2013, 09:17:11
#11
aTKn94
Mail attım hala cevap gelmedi. Çok tuhaf bir durum ya
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler