• 09-12-2007, 02:58:56
    #10
    ya eskiden maillede haber veriyorlardı ama bu sefer haber vermediler. burayı okumasam gönderildiğini bile anlamıyacaktım.07 aralık diyor.bekliyeceğiz artık...
  • 09-12-2007, 04:00:29
    #11
    gdi
    Üyeliği durduruldu
    Hayir pin kodu veya hesap dogrulama kalkmadi..

    yani blogger'a ayricalik falan yok.
    Eger PIN gelmediyse yeniden iste, ama istemeden once hedabindan bir adresine bak, dogru olsun.

    hesap dogrulama da gelmediyse o zaman kendin baska bir banka hesap numarasi ekle ve adsens-tr den Meltem hanim'a e-mail at, o sana yardimci olur..
  • 09-12-2007, 09:26:42
    #12
    shinoda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim arkadaşa da pin gelmiyor. hesabındaki 150 doları alamıyor. mail de atıyor ama cevap vermiyorlarmış. hatta mailiniz alınmıştır diye bilgilendirme maili de geliyormuş ama cevap yokmuş. hayır üzüldüğüm benim ref üzerinden üye olmuş... reklamları kaldırdı kesinleşmiş 150 doları var ama cevap vermiyrlar. google olmasa *********** bunlar derdim
    ewet ref üzerinden biraz sorun çıkartıyorlar.benim hesapta başkasının refinden.4 ay olmuştu sürekli mailleştim.sonunda hallediyoruz inşallah.2 gün önce google den bana mail geldi.içinde 750 doalr biriken hesabımın mailine.google adsense reklamlarını sitemden kaldrımak zorunda kaldım ibaresi geçti diye mi yoksa,Meltem Hanım'ın yaptığı güzellikten midir nedir,03 Aralıkta hesabınıza hesap doğrulama ücreti gönderilmiştir ve
    Alıntı
    PIN sorunu gidermek için bu e-postayı yanıtlayarak hesabınızda göründüğü şekliyle alacaklı adınızı ve e-posta adresinizi içeren bir hesap özetinin veya telefon faturasının dijital bir resmini ekleyebilirsiniz.
    Yanıtınız bize ulaştığında PIN sorununuzu çözebiliriz.
    diye yazıyordu.bunu mod arkadaşlar beni maruz görsün başka bi başlık altında açacağım,bu konu altında fazla yardımcı olacak kimse girmez sanırım.bu PIN olayında telefon faturası değilde,diğer istediklerini anlamadım.hesap özeti dediği,google adsense hesabıma giriş yapıp ekran görüntüsü mü çekeceğim? bilgisi olan arkadaş bu konuda bana yardımcı olursa sevinirim.
    he bu arada hesap doğrulamasına da para yatmış sadece şu pın kodu olayı kaldı.2-3 güne de onu halletsem inşallah 4 aydır beklediğim para kurban bayramının 3. günü gelecek tabi banlanmazsam

    edit: pın kodu olayını buradan cevap verin lütfen:
    https://www.r10.net/google-adsense/10...ml#post1173923
  • 10-12-2007, 20:08:28
    #13
    benim 50$ geçince google dayı ben sana gönderiyom sen yorulma dedi bende tamam emmi dedim 20 gün sonra geldi