benim arkadaşa da pin gelmiyor. hesabındaki 150 doları alamıyor. mail de atıyor ama cevap vermiyorlarmış. hatta mailiniz alınmıştır diye bilgilendirme maili de geliyormuş ama cevap yokmuş. hayır üzüldüğüm benim ref üzerinden üye olmuş... reklamları kaldırdı kesinleşmiş 150 doları var ama cevap vermiyrlar. google olmasa *********** bunlar derdim
ewet ref üzerinden biraz sorun çıkartıyorlar.benim hesapta başkasının refinden.4 ay olmuştu sürekli mailleştim.sonunda hallediyoruz inşallah.2 gün önce google den bana mail geldi.içinde 750 doalr biriken hesabımın mailine.google adsense reklamlarını sitemden kaldrımak zorunda kaldım ibaresi geçti diye mi yoksa,Meltem Hanım'ın yaptığı güzellikten midir nedir,03 Aralıkta hesabınıza hesap doğrulama ücreti gönderilmiştir ve
Alıntı
PIN sorunu gidermek için bu e-postayı yanıtlayarak hesabınızda göründüğü şekliyle alacaklı adınızı ve e-posta adresinizi içeren bir hesap özetinin veya telefon faturasının dijital bir resmini ekleyebilirsiniz.
Yanıtınız bize ulaştığında PIN sorununuzu çözebiliriz.
diye yazıyordu.bunu mod arkadaşlar beni maruz görsün başka bi başlık altında açacağım,bu konu altında fazla yardımcı olacak kimse girmez sanırım.bu PIN olayında telefon faturası değilde,diğer istediklerini anlamadım.hesap özeti dediği,google adsense hesabıma giriş yapıp ekran görüntüsü mü çekeceğim? bilgisi olan arkadaş bu konuda bana yardımcı olursa sevinirim.
he bu arada hesap doğrulamasına da para yatmış sadece şu pın kodu olayı kaldı.2-3 güne de onu halletsem inşallah 4 aydır beklediğim para kurban bayramının 3. günü gelecek tabi banlanmazsam
edit: pın kodu olayını buradan cevap verin lütfen:
https://www.r10.net/google-adsense/10...ml#post1173923