• 09-12-2007, 03:38:42
    #28
    Üyeliği durduruldu
    Şimdi bu ss koyan arkadaşların bir kısmı güzel ps kullanıyor bir kısmı da iyi iframeci her ikisini yapanı da tebrk edemiycem ama iframeci arkadaşları tebrik ederim Allah daha çok versin.
  • 12-12-2007, 16:10:18
    #29
    tam bilemiyorum ama hile yapmadan bukadar çok kazanılmaz
  • 12-12-2007, 16:31:22
    #30
    Üyeliği durduruldu
    dEaTh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Dolaşiyodum bunu buldum.
    kanali sordum söylemdi :S ama çok iyi bi kanal tuturmuş. bu adsense hesabinin sahibi olan şahsiyet.


    tık başı ortalama : 0,61$

    bu resmi nerden buldun acaba? bu benim hesabın ekran görüntüsü. r10'da bi soru için gondermiştim, fakat hem benim çektiğim ekran görüntüleri bu kadar kalitesiz olmaz, hemde buraya upload etmemiştim. anlayabildiğim kadarıyla birde benim ekran görüntüm diye dolaştırıyor sanırım. çüknü kanal vs sormuşsun. bana boyle bir soru gelmedi. kim bunu yapan alçak merak ediyorum.
  • 12-12-2007, 16:33:30
    #31
    bendede kazançlar düşmüştü ödeme aldım 6 aya yakın ancak belirli bi zamandan sonra insanda hastalık haline geliyor 10dk da bir hesaba girip kaç oldu ne oldu ne bitti kontrol etmeye başlıyor insan geçen ay banlandım kullanmayı düşünmüyorum artık xxx kazananlar var günde 1k yapan arkadaşlarda var forumda allh daha çok versin

    arşivden 1 resim

  • 13-12-2007, 19:41:50
    #32
    the_petah ,
    kardeş senin ecpm çok yüksek, ben orjinal içerikli teknoloji sitesinden 800 tıklamaya 40$ ancak alıyorum. kategorini bilmiyorum ama çok yüksek haberin olsun.
  • 13-12-2007, 19:44:46
    #33
    eses adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu resmi nerden buldun acaba? bu benim hesabın ekran görüntüsü. r10'da bi soru için gondermiştim, fakat hem benim çektiğim ekran görüntüleri bu kadar kalitesiz olmaz, hemde buraya upload etmemiştim. anlayabildiğim kadarıyla birde benim ekran görüntüm diye dolaştırıyor sanırım. çüknü kanal vs sormuşsun. bana boyle bir soru gelmedi. kim bunu yapan alçak merak ediyorum.
    Sorun ile ilgili sorularina cevap verdim diye düşünüyorum.
  • 13-12-2007, 19:47:15
    #34
    selim61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    onada razıyım oyun sitemden günde ort 400 tık 8$
    benim oyun sitede 30 tık 3-4 $
  • 13-12-2007, 19:58:58
    #35
    Üyeliği durduruldu
    dEaTh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sorun ile ilgili sorularina cevap verdim diye düşünüyorum.
    evet saol. pm den once yazmıştım bunu sonra silemedimde.
  • 13-12-2007, 20:03:00
    #36
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Teşekkürler