bu resmi nerden buldun acaba? bu benim hesabın ekran görüntüsü. r10'da bi soru için gondermiştim, fakat hem benim çektiğim ekran görüntüleri bu kadar kalitesiz olmaz, hemde buraya upload etmemiştim. anlayabildiğim kadarıyla birde benim ekran görüntüm diye dolaştırıyor sanırım. çüknü kanal vs sormuşsun. bana boyle bir soru gelmedi. kim bunu yapan alçak merak ediyorum.
Sorun ile ilgili sorularina cevap verdim diye düşünüyorum.