• 11-05-2013, 09:44:13
    #10
    hozukcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşın imzasına bakılırsa bu onun için pek sorun teşkil etmiyor
    Arkadaşlar Ben Sadece Domain Banını Açabiliyorum...

    Hesap Kapatılırsa Orası Ayrı Bir Konu Dışına Çıkıyor...
  • 11-05-2013, 16:26:04
    #11
    ...............
  • 11-05-2013, 18:30:20
    #12
    t4ko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sayfa to çok yüksek,ban yolu gözüküyor.Sayfa to 8 üstüne çıktın mı sorun var demektir.
    Bu kuralı siz mi belirlediniz ? Ben sayfa to 15 lerde ödeme alıyorum
  • 11-05-2013, 18:38:48
    #13
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu kuralı siz mi belirlediniz ? Ben sayfa to 15 lerde ödeme alıyorum
    Ben kuralı falan belirlemedim.Forumu okursanız %8'in üstüne çıkınca ban yeme riski artıyor.Herkese uygulanacak diye bir kaide de yok.Dikkat edersen,kesin bir yargı belirtmiyorum.
  • 11-05-2013, 18:39:46
    #14
    t4ko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben kuralı falan belirlemedim.Forumu okursanız %8'in üstüne çıkınca ban yeme riski artıyor.Herkese uygulanacak diye bir kaide de yok.Dikkat edersen,kesin bir yargı belirtmiyorum.
    Kendi doğrularınızı başkasına empoze etmeye çalışmayın.Kim diyor bunu forumda adsense yetkilisi mi varda bilmiyoruz .Kurallarda bana göster öyle bir kural forumu terkedecem
  • 11-05-2013, 18:49:05
    #15
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendi doğrularınızı başkasına empoze etmeye çalışmayın.Kim diyor bunu forumda adsense yetkilisi mi varda bilmiyoruz .Kurallarda bana göster öyle bir kural forumu terkedecem
    Kimsenin burada doğrularını öğretme gibi bir amacı yok.Zaten burası özgün bir forumdur herkes kendi görüşünü paylaşır,mantığı olan bu görüşlerden bazılarını seçip kendi çıkarları doğrultusunda kullanır.

    Adsense'de böyle bir kural zaten yok.Sen gidip özgün bir sitede böyle bir sayfa to oranı alırsan zaten banlamazsın.Ama r10 ve diğer forumlarda yıllardır bu tarz konular görüyorum ve bir kısmının ortak görüşü sayfa to'nun %8 üzerine çıkmaması.Banlanırsın veya banlanmassın lakin bu oranın üstüne çıkıp kendini riske atmaya da gerek yoktur.

    Polemik yapmaya gerek yok.Yanlışım varsa söyle ona göre bende senden öğreneyim.
  • 11-05-2013, 18:50:10
    #16
    sayfa to %12 normal tam olması gereken.
  • 11-05-2013, 19:01:54
    #17
    hile hurda yoksa kazancınız hayırlı olsun....
  • 11-05-2013, 19:21:26
    #18
    bu gösterim bu para normal şartlarda İMKANSIZ