English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu kuralı siz mi belirlediniz ? Ben sayfa to 15 lerde ödeme alıyorum
Ben kuralı falan belirlemedim.Forumu okursanız %8'in üstüne çıkınca ban yeme riski artıyor.Herkese uygulanacak diye bir kaide de yok.Dikkat edersen,kesin bir yargı belirtmiyorum.