• 07-05-2013, 14:41:54
    #19
    Guajira adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    anladın sen
    Hacı benin orada anlayacak bişeyim yok da, senin anlamaya çalışıyorum şimdi çocuk gibi zaman zaman kenardan gelip lap atı gidiyorsun, işin garibi tam bilmiyorum ama sen birde öğretmendin galiba

    Şimdi şunların cevabını alayım

    benimle sorunun nedir ve öğretmen misin
  • 07-05-2013, 14:45:58
    #20
    ant07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hacı benin orada anlayacak bişeyim yok da, senin anlamaya çalışıyorum şimdi çocuk gibi zaman zaman kenardan gelip lap atı gidiyorsun, işin garibi tam bilmiyorum ama sen birde öğretmendin galiba

    Şimdi şunların cevabını alayım

    benimle sorunun nedir ve öğretmen misin
    Kardeş benim konuyu yeşillendirme lütfen müsade et paylaşım yapalım.
  • 07-05-2013, 14:47:31
    #21
    ant07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hacı benin orada anlayacak bişeyim yok da, senin anlamaya çalışıyorum şimdi çocuk gibi zaman zaman kenardan gelip lap atı gidiyorsun, işin garibi tam bilmiyorum ama sen birde öğretmendin galiba

    Şimdi şunların cevabını alayım

    benimle sorunun nedir ve öğretmen misin
    Hocam açık konuşuyorum seni şahsen tanımam, bu zamana kadar bir alışverişimiz de olmadı. Ancak ne zaman birileri bir konu açsa, olumlu veya olumsuz bir eleştiride bulunmak yerine, doğrudan birilerini küçümseyerek yerin dibine sokmaya çalışıyorsun. Bu tavrın bana itici geliyor. Biliyorsan birşey yazarsın. İlla dalga geçme isteği nedir ben anlamıyorum.

    Not: Verdiğim linkteki soruna verdiğim cevabı okursan demek istediğimi anlarsın. Özetle şuydu, herkesin açtığı konulara dalıp milletle dalganı geçip çıkıyorsun. Ama işin düşünce milletten makul cevaplar bekliyorsun. Biri senin yaptığını sana yapınca kaldıramıyorsun. Olay bu.
  • 07-05-2013, 14:56:52
    #22
    Guajira adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam açık konuşuyorum seni şahsen tanımam, bu zamana kadar bir alışverişimiz de olmadı. Ancak ne zaman birileri bir konu açsa, olumlu veya olumsuz bir eleştiride bulunmak yerine, doğrudan birilerini küçümseyerek yerin dibine sokmaya çalışıyorsun. Bu tavrın bana itici geliyor. Biliyorsan birşey yazarsın. İlla dalga geçme isteği nedir ben anlamıyorum.

    Not: Verdiğim linkteki soruna verdiğim cevabı okursan demek istediğimi anlarsın. Özetle şuydu, herkesin açtığı konulara dalıp milletle dalganı geçip çıkıyorsun. Ama işin düşünce milletten makul cevaplar bekliyorsun. Biri senin yaptığını sana yapınca kaldıramıyorsun. Olay bu.
    Diğer soruyu cevaplamadığına göre onayladığını varsayıyorum, ülkemin öğretmeni böyle dandik bir konu için beni suçlayamayacağını bilmeli... devam etmeyeceğim buraya

    Konuya gelirsek 20 tıklamayla neyin hesabı yapılıp konu açılabiliyor, konuyu açan kişinin bütün konularının da buna benzediğini varsayarsak böyle bir konunun ciddiyeti olabilirmi
  • 07-05-2013, 15:00:46
    #23
    ant07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuya gelirsek 20 tıklamayla neyin hesabı yapılıp konu açılabiliyor, konuyu açan kişinin bütün konularının da buna benzediğini varsayarsak böyle bir konunun ciddiyeti olabilirmi
    madem 20 tıkı beğenmiyorsun hocam koyarsın buraya sağlam bir istatistik herkes faydalanır. dalga geçmek niye.

    ant07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ülkemin öğretmeni böyle dandik bir konu için beni suçlayamayacağını bilmeli...
    niye öğretmenlerin işi sadece öğretim mi? eğitmek onların görevi değil mi.
  • 07-05-2013, 15:08:32
    #24
    Yazmayacaktım ama şu olaya açıklık getirelim, espiri yaparım ama kimseyle dalga geçmem, şu forumda ciddi olarak gelsin kendisiyle dalga geçtiğimi bir kişi söylesin bir daha giriş yapmam buraya

    Ayrıca senin dalga dediğin bu konudaki mesajımda bile öğretici ince bir mesaj var onuda zahmet olmazsa kendin çözüver artıkı
  • 07-05-2013, 15:15:41
    #25
    300 tekil hitle bu denemeler doğruyu yanlışı yansıtmaz verdiği olası fikirlerde çok yanıltıcıdır

    en az 5-6 bin tekil olması lazım ki sağlıklı fikirler versin
  • 07-05-2013, 15:19:49
    #26
    Eğer reklam yerleşimini doğru yaparsak arkadaşlar 300 gösterimle bile güzel aylık kazanç elde edebilirsiniz BİR siteden. Aşağıdaki screen ispatıdır. Önemli olan kaliteli konu, hit ve iyi reklam yerleşimidir. Aşağıdaki site post başı ve post sonunda 468lik reklam koyduğum sitedir. bağlantı birimi reklamı yoktur. 309 gösterim (hit bunun daha da azı) günlük ortalamaya rağmen 4.5$ para kazandırmıştır günlük.

    kaliteli konu: tbm si yüksek kelimelerde site açın.
    kaliteli içerik: paraya kıyın ve 400 kelimelik makaleler yazdırın. maksimum 20 makale yeterli
    kaliteli hit: tutup da forex sitesine hindistandan hit çekmeyin ille de USA ille de EU
    doğru yerleşim: ziyaretçiyi boğmayın reklamı gözüne gözüne sokmayın. bir ziyaretçi ya sayfaya ilk girdiğinde reklama tıklar gider ya da yazıyı sonuna kadar okur sondaki reklama tıklar. Bu zamana kadar saidebar a koyduğum reklamlardan pek hayır görmedim.

    dip not: neden nisan ayı değil de şubat ayı istatistiği diyenler için cevabım; az hitle de doğru yerleşim yaparak para kazanılır bunu göstermek istedim. Nisan ayında bu kadar az hite sahip sitem olmadığı için mecburen şubata kadar gittim.



    Hit bol olursa daha sağlıklı olur diyenler için aynı yerleşim farklı site

  • 07-05-2013, 15:29:53
    #27
    güzel hocam maşallah allah bereket versin.