Konuya gelirsek 20 tıklamayla neyin hesabı yapılıp konu açılabiliyor, konuyu açan kişinin bütün konularının da buna benzediğini varsayarsak böyle bir konunun ciddiyeti olabilirmi
madem 20 tıkı beğenmiyorsun hocam koyarsın buraya sağlam bir istatistik herkes faydalanır. dalga geçmek niye.
ülkemin öğretmeni böyle dandik bir konu için beni suçlayamayacağını bilmeli...
niye öğretmenlerin işi sadece öğretim mi? eğitmek onların görevi değil mi.