• 08-04-2013, 20:41:55
    #28
    Adsense uzmani bir arkadasa sitemi gostermek istiyorum. Program sitesi degil birsey degil sadece makale var sitede ama halen politikayla uyumlu degil diyor.
  • 09-04-2013, 10:04:37
    #29
    Üyeliği durduruldu
    Aynı problem bendede var 9 kere başvurdum kabul etmedi ve bıraktım.Konuyu takip ediyorum.
  • 11-04-2013, 10:07:21
    #30
    Ah şu politikalar yok mu benim de olmuştur herhalde 10-15 arası başvuru ilk onayı bile vermediler hep politikalara aykırı diyor. Tema değişikliği yaptık kopya içeriklerin tamamını temizledim başvurdum yine aynı. Google bizi görmezden geliyor. Başvuru yapıyorum max. 3 saat sonra aynı mail geliyor. Sanırım siteyi kayıt etmişler aynı site olunca incelemeden maili gönderiyorlar
  • 11-04-2013, 10:54:17
    #31
    Üyeliği durduruldu
    Mute_Monarch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ah şu politikalar yok mu benim de olmuştur herhalde 10-15 arası başvuru ilk onayı bile vermediler hep politikalara aykırı diyor. Tema değişikliği yaptık kopya içeriklerin tamamını temizledim başvurdum yine aynı. Google bizi görmezden geliyor. Başvuru yapıyorum max. 3 saat sonra aynı mail geliyor. Sanırım siteyi kayıt etmişler aynı site olunca incelemeden maili gönderiyorlar
    Muhtemelen belli aralıklarda yada örneğin ana sayfa kaynağının 60 ı yeni gelenle aynıysa, otomatik yanıtlamaya yönlendir gibi bi sistemleri olabilir.

    Bakalım başka bir mail adresi ile başvurdum. normalde şimdiye kadar çoktan reddetmeleri lazımdı ama cevap gelmedi. merakla bekliyorum
  • 11-04-2013, 11:00:16
    #32
    owl1989 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Muhtemelen belli aralıklarda yada örneğin ana sayfa kaynağının 60 ı yeni gelenle aynıysa, otomatik yanıtlamaya yönlendir gibi bi sistemleri olabilir.

    Bakalım başka bir mail adresi ile başvurdum. normalde şimdiye kadar çoktan reddetmeleri lazımdı ama cevap gelmedi. merakla bekliyorum
    Benim sanırım denemediğim yol kalmadı inatla başvuruyorum inatla değişiklikler yapıyorum fakat hep aynı mail geliyor. Sanırım denemediğim yol kalmadı gibi bişey. Değişiklik yapmadan başvuru yapsak da aynı maili gönderseler anlayacağım ama değişiklik de yapıyoruz ama nedense hep aynı mail geliyor bu da ister istemez insanı sinirlendiriyor. Ama benim hatam sanırım ilk başta bi kaç yazıda görüp üst üste hiçbir değişiklik yapmadan başvuru yapmıştım ondan olabilir diye düşünüyorum. Şimdi de değişiklikleri göz önüne almadan geçiyorlar
  • 12-04-2013, 11:21:47
    #33
    Üyeliği durduruldu
    Farklı e-mail adresi ile başvurdum yine 2. onayda "site google politikalarıyla uyumlu değildir" dedi.

    nasıl bi politikadır anlamadım ya. bi iletişim telefonu vs. olsa süper olacak.
  • 12-04-2013, 11:44:44
    #34
    yeni adres, yeni hesap, yeni site, hatta yeni hosting, yani bambaşka bir kişi olarak başvuru yapın kabul olur... Google bir kere taktı mı daha ısrar etmeyin. Kaybettiğiniz vakte yazık...
  • 12-04-2013, 19:45:39
    #35
    Maksatları gıcıklık yapmak..başka bişey değil..

    Ben bir reklam veren olarak reklamımın yayınlandığı sitenin içeriği özgün değil mi bakmam, beni alakadar etmez, reklamımın yayınlandığı sitenin tasarımı ve politikalara uygun olup olmadığı da beni ilgilendirmez.Reklamımı yayınlayan sitenin içeriğinin yetersiz olup olmaması da beni pek fazla ilgilendirmez.

    REKLAMIM İÇERİĞİN ÜZERİNDE ÇIKABİLİR, HATTA İÇERİĞİ KAPATABİLİR BU BENİM HOŞUMA GİDER.

    Reklam veren olarak benim amacım müşteri çekmek ve para kazanmaktır, işimi büyütmektir, reklamım ne kadar çok sitede yayınlanırsa o kadar hoşnut olurum, ne kadar çok müşteri çekersem o kadar çok reklam yatırımı yaparım.
    Böylece hem ben kazanırım, hem reklamı yayınlayan kazanır hem de aracı firma (gogle) kazanmış olur.

    Gogle amca sitelere adsense onayı vermemekle hata yapıyor.Ne kadar çok site reklam yayınlarsa reklam verenlerin de o kadar hoşuna gidecektir ve herkes kazanacaktır.

    Böyle giderse bunlar reklam yayınlayacak site bulamayacaklar.Adsense sürekli site banlamaya devam ettiği takdirde yayıncı site kalmayacak, dolayısıyla reklam verenler de bitecek.Bu da adsense tr ve adwords tr nin bitmesi demek.Bu tr ekibi kendi fişini çekiyor ama farkında değiller.

    Kısa zamanda büyük bir rakibin gelmesini sabırsızlıkla bekliyoruz.
    Çünkü kendinden çok emin, hiçbir hileye hurdaya karışmamış olan binlerce yayıncı bile şu zamanlarda tedirgin olmaya başladı.En temiz siteler bile korkar hale geldi.Bir gün "senin gözünün üstünde kaş var" deyip banlayacaklar artık.

    BÖYLE BİR ANLAYIŞ OLMAZ, BÖYLE BİR ORTAKLIK OLAMAZ.

    Tekel olan kafasına göre esip gürlüyor.Rekabet şart kardeşim.