Bir de IK kısmına eski çalışanlarımızın hakkımızdaki yorumlarını hazırlıyoruz:
Alıntı
London Creativede çalışmaktan büyük mutluluk duydum. Her sabah heyecanla gittim ve ekip arkadaşlarımla birlikte çalışmak beni hem motive etti hem de yeni şeyler öğrenmemi sağladı. İşteki atmosfer o kadar pozitif ve destekleyiciydi ki, kendimi gerçekten şanslı hissediyorum. London Creative, benim için sadece bir iş yeri değil, her zaman nereden alındığını bir türlü öğrenemediğim nefis kahvesinden güzel insanlarıyla birlikte içmek isteyeceğim bir yer.
Hocam başarılarınızın devamını dilerim, ilk açtığınız konuyu net olarak hatırlıyorum yaptığınız işlerden bahsetmiştiniz 7 yılda çok güzel ilerleme tebrik ederim. Hedeflerinize beklentilerinizin çok daha kısa sürede ulaşmanız dileğiyle. Ayrıca çalışma arkadaşlarınıza verdiğiniz değeri de ayakta alkışlıyorum umarım çok daha iyi yerlere gelirsiniz.
Hocam başarılarınızın devamını dilerim, ilk açtığınız konuyu net olarak hatırlıyorum yaptığınız işlerden bahsetmiştiniz 7 yılda çok güzel ilerleme tebrik ederim. Hedeflerinize beklentilerinizin çok daha kısa sürede ulaşmanız dileğiyle. Ayrıca çalışma arkadaşlarınıza verdiğiniz değeri de ayakta alkışlıyorum umarım çok daha iyi yerlere gelirsiniz.
Güzel düşünceleriniz için teşekkürler, ilerleyişim de r10.net'in katkısı kesinlikle çok fazla.