Hocam başarılarınızın devamını dilerim, ilk açtığınız konuyu net olarak hatırlıyorum yaptığınız işlerden bahsetmiştiniz 7 yılda çok güzel ilerleme tebrik ederim. Hedeflerinize beklentilerinizin çok daha kısa sürede ulaşmanız dileğiyle. Ayrıca çalışma arkadaşlarınıza verdiğiniz değeri de ayakta alkışlıyorum umarım çok daha iyi yerlere gelirsiniz.
Güzel düşünceleriniz için teşekkürler, ilerleyişim de r10.net'in katkısı kesinlikle çok fazla.