Bazen sadece bakarsın.. - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bazen sadece bakarsın..
5
●
212
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Geyik Resimler & Videolar
Bazen sadece bakarsın..
12-01-2013, 18:49:58
#1
Webcontroller
12-01-2013, 18:53:16
#2
icoNMedya
Bizim meslek lisesi aklıma geldi
12-01-2013, 19:51:09
#3
duskorc
Benim mezun olduğum okula benziyor ama emin olamadım. İçinde üst geçit olan tek okul bizimkisi diye bilirdim ama köprünün üstü kapalı değildi 2005 te.
12-01-2013, 21:47:00
#4
CNMRCN
İnsanlar liselerine benzetmişler benim fakültem böyle
12-01-2013, 21:51:16
#5
xFactoria
CNMRCN adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İnsanlar liselerine benzetmişler benim fakültem böyle
mühendislik mi ?
12-01-2013, 21:59:12
#6
CNMRCN
xFactoria adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
mühendislik mi ?
Sivil Havacılık
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler