• 12-01-2013, 18:49:58
    #1
  • 12-01-2013, 18:53:16
    #2
    Bizim meslek lisesi aklıma geldi
  • 12-01-2013, 19:51:09
    #3
    Benim mezun olduğum okula benziyor ama emin olamadım. İçinde üst geçit olan tek okul bizimkisi diye bilirdim ama köprünün üstü kapalı değildi 2005 te.
  • 12-01-2013, 21:47:00
    #4
    İnsanlar liselerine benzetmişler benim fakültem böyle
  • 12-01-2013, 21:51:16
    #5
    CNMRCN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnsanlar liselerine benzetmişler benim fakültem böyle
    mühendislik mi ?
  • 12-01-2013, 21:59:12
    #6
    xFactoria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mühendislik mi ?
    Sivil Havacılık