Konu
Bazen sadece bakarsın..
12-01-2013, 19:51:09
#3
duskorc
Benim mezun olduğum okula benziyor ama emin olamadım. İçinde üst geçit olan tek okul bizimkisi diye bilirdim ama köprünün üstü kapalı değildi 2005 te.