• 12-01-2013, 00:07:05
    #1
    Üyeliği durduruldu
    ahaha
  • 12-01-2013, 00:13:06
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Ne komedi bir resim yahu koptum
  • 12-01-2013, 00:13:56
    #3
    Üyeliği durduruldu
    "Geliyorum abi trafikteyim metro var. "
  • 12-01-2013, 00:16:13
    #4
    ilk okuduğumda düşmedi jeton
  • 12-01-2013, 00:31:20
    #5
    Benim jetonda bayağı bir köşe var sanırım, acayip fransız kaldım.
  • 12-01-2013, 00:33:58
    #6
    benim jetonda paraşütle düştü yüz kaslarınızı bu fotorafla yormayın
  • 12-01-2013, 10:52:27
    #7
    DoğanKartal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim jetonda bayağı bir köşe var sanırım, acayip fransız kaldım.
    asdhuashdas metro trafik uyumu
  • 12-01-2013, 10:56:12
    #8
    Evet...
  • 12-01-2013, 11:01:39
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Benim jeton halen düşmemiş