Geliyorum abi.. - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Geliyorum abi..
15
●
592
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Geyik Resimler & Videolar
Geliyorum abi..
1
2
12-01-2013, 11:08:17
#10
kaantukek
Misafir
metroda trafik varmış
12-01-2013, 11:13:32
#11
Berkay
enteresan.
12-01-2013, 13:13:26
#12
anfidya
trafiğe metro düşmüş
12-01-2013, 17:09:50
#13
DoganKartal
Espri hala anlaşılmamış sanırım, bende anlamadım.
12-01-2013, 17:35:40
#14
AlperA.
metro turizm ile seyahat ederken, trafige yakalanmis olabilir.
metrodayim, trafik var
12-01-2013, 17:37:56
#15
UMUT
trafik sanmış
12-01-2013, 17:44:05
#16
xLn
adam trafik var diye metro tercih etmiştir belki? otobüsle gelmiyorum trafik olduğu için metro ile geliyorum gibi.?
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler