• 16-11-2012, 11:05:29
    #1
    gülmekten karnım ağrıdı



    http://www.youtube.com/watch?v=TCgTxy_T1rY
  • 16-11-2012, 13:47:14
    #2
    İlk 10 saniyesinden yapılacak espriyi tahmin edebiliyosam çok da iyi değildir o espri. Demek ki siz mutlu bir anınızda izlemişsiniz ki güzel gelmiş. Başka türlü bir açıklaması olamaz
  • 16-11-2012, 20:44:28
    #3
    iyiymiş
  • 17-11-2012, 14:13:20
    #4
    o değil de ÇOBAN KÖPEĞİ Ne oluyor?
  • 17-11-2012, 20:50:41
    #5
    berkekolik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o değil de ÇOBAN KÖPEĞİ Ne oluyor?
    onların açıklamasına göre düşünmek bile istemiyorum
  • 21-11-2012, 12:02:51
    #6
    berkekolik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o değil de ÇOBAN KÖPEĞİ Ne oluyor?
    Yok artık
  • 01-12-2012, 07:08:41
    #7
    berkekolik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o değil de ÇOBAN KÖPEĞİ Ne oluyor?
  • 01-12-2012, 08:00:35
    #8
    Köpek Balığı? Köpek İle Balıgın Çifteşmesidir. Köpek Mi Denizden Gireyu Balık Mı Denizden Çıkayu Bilmeyrum
  • 01-12-2012, 23:33:51
    #9
    berkekolik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o değil de ÇOBAN KÖPEĞİ Ne oluyor?
    D: diyecek birşey bulamıyorum eşek arısı yerine bunu söyleselermiş daha güzel olurdu