berkekolik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o değil de ÇOBAN KÖPEĞİ Ne oluyor?
D: diyecek birşey bulamıyorum eşek arısı yerine bunu söyleselermiş daha güzel olurdu