Konu
Kopma Garantisi :=) 15+ :D
01-12-2012, 23:33:51
#9
Chile_Mix
berkekolik adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
o değil de
ÇOBAN KÖPEĞİ
Ne oluyor?
D: diyecek birşey bulamıyorum eşek arısı yerine bunu söyleselermiş daha güzel olurdu