• 07-11-2012, 02:32:04
    #37
    gidin yatın loyn 20 kişi bi konuda ne geziyor. ben izindeyim
  • 07-11-2012, 02:34:19
    #38
    patlican adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    elaman pm attı.

    yalnız bunda o kadar iddalı değil 1k hit diyor 3k yerine. bağdemcik ameliyeti sırasında çekmiş
    Yanlız bi saniye, adam haklı beyler, bu resmi gören siteden en az 5 dakika ayrılamaz. Boğaz girişinde ki boğumlara bakmak 2 dakika, asimetrik kafataşı 2 dakika, dişde ki dolgu 30 saniye, çeneyi ortalayamamış asimetrik cücük 30 saniye, toplam da en az 5 dakikanızı alıp, verdiğiniz parayı son kuruşuna kadar hak ediyor.
  • 07-11-2012, 02:48:49
    #39
    Yalnız o konu yüzünden o site iyi hit çekti bu konudan. Bir nevi amacına ulaştı konu.
  • 07-11-2012, 03:06:18
    #40
    kiraladığı ürünün demosu yokmuyumuş.
  • 07-11-2012, 04:12:14
    #41
    Amerikanın oyunları bunlar. Bizi krize sokmak istiyorlar.
  • 07-11-2012, 07:01:53
    #42
    Üyeliği durduruldu
    beyler ülkenin durumu fecii vahim
  • 07-11-2012, 08:11:48
    #43
    Alıntı
    Kesinlikle ***** tarzı fotolar değildir.Siteye girenler benim cazibemden etkilenerek sitenizde daha çok zaman geçirecek ve diğer arkadaşlarına da siteyi önerip benim resimlerime bakacaklardır.

    Günlük 3K hit artışı olmazsa paranızı iade ediyorum.
    Alsammı ki ne yapsam günde 3 K hit garanti veriyor.
  • 07-11-2012, 08:20:02
    #44
    KOZBA.NET
    Vay arkadas sabah sabah iyi guldum . Ama atilan yorumlar daha fena .
  • 07-11-2012, 08:21:05
    #45
    patlican adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    elaman pm attı.

    yalnız bunda o kadar iddalı değil 1k hit diyor 3k yerine. bağdemcik ameliyeti sırasında çekmiş
    Bu foto ömrümün yarısını yedi zaten