• 07-11-2012, 01:03:51
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Pencereden düştüm, çöp kutusunun içinden yazıyorum.
  • 07-11-2012, 01:12:32
    #11
    koptum
  • 07-11-2012, 01:13:58
    #12
    r10 un gülmeye hitiyac varmış o anlaşıldı
    geyik de olsa camdan düşenler var ayağını vuran var vs.
  • 07-11-2012, 01:17:28
    #13
    gece gece süper oldu bu
  • 07-11-2012, 01:23:46
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    işte bunlar hep erotizm
  • 07-11-2012, 01:23:55
    #15
    Cekyat kirildi arasinda kaldim
  • 07-11-2012, 01:24:35
    #16
    Üyeliği durduruldu
    ByMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cekyat kirildi arasinda kaldim
    Nasıl bir krize girdin arkadaş
  • 07-11-2012, 01:24:49
    #17
    Babam odaya geldi ne oluyo die, gülmekten düşünün artık gerisini
  • 07-11-2012, 01:28:21
    #18
    boş forumun boş insanları