Komşunun Oğlu :) - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Komşunun Oğlu :)
12
●
473
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Geyik Resimler & Videolar
Komşunun Oğlu :)
1
2
31-10-2012, 12:39:56
#10
bloods
CanK adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Eminim çoğu arkadaş anlamamıştır bile (:
mesela ben
31-10-2012, 12:40:13
#11
SaDo
yorumlara daha çok güldüm
31-10-2012, 12:42:26
#12
xFactoria
anlamayanlar için açıklıyorum
annelerimiz bizi hep komşuların çocuklarıyla kıyaslamıştır bu zamana kadar örnek karnemizde 4 olduğu zaman komşunun oğlu 5 almış gibi bir cevap alırız.
31-10-2012, 12:45:46
#13
koftehor
Üyeliği durduruldu
Anlamayanlar çok şanslı, öyle bir muamele ile karşılaşmıyorlar demek ki
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler