• 31-10-2012, 12:39:56
    #10
    CanK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eminim çoğu arkadaş anlamamıştır bile (:
    mesela ben
  • 31-10-2012, 12:40:13
    #11
    yorumlara daha çok güldüm
  • 31-10-2012, 12:42:26
    #12
    anlamayanlar için açıklıyorum
    annelerimiz bizi hep komşuların çocuklarıyla kıyaslamıştır bu zamana kadar örnek karnemizde 4 olduğu zaman komşunun oğlu 5 almış gibi bir cevap alırız.
  • 31-10-2012, 12:45:46
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Anlamayanlar çok şanslı, öyle bir muamele ile karşılaşmıyorlar demek ki