anlamayanlar için açıklıyorum
annelerimiz bizi hep komşuların çocuklarıyla kıyaslamıştır bu zamana kadar örnek karnemizde 4 olduğu zaman komşunun oğlu 5 almış gibi bir cevap alırız.