• 24-09-2012, 22:26:55
    #1
    Dünyanın en pahalı cam markalarından biri bi şehrin otobüs durağını camdan yapıp içine fazlasıyla para koymuş. Bunu gören insanlar günlerce gecelerce yumrukla demirle camı kırıp parayı almaya çalışmış ama başarabilen olmamış. Aynı firma Türkiye'de bu uygulamayı yapmış, ilk gecede durağı söküp çalmışlar

  • 24-09-2012, 22:28:52
    #2
    Hikaye yazmada üstümüze yok. Olmayan bir olayın olmuş gibi gösterilmeside bize ait sanırım.
  • 24-09-2012, 22:30:57
    #3
    bilemiyorum artık ne kadar doğru bende gördüm güldüm epey
  • 24-09-2012, 22:31:20
    #4
    Hocam bunu görmüştüm.
  • 24-09-2012, 22:32:36
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Yalandır yalan
  • 24-09-2012, 22:34:05
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    http://www.haber53.com/61368_Ici-par...ilmaz-cam.html
    Yorumlar güzelmiş
  • 24-09-2012, 22:36:09
    #7
    Gerçekten komik bir olay
  • 24-09-2012, 22:36:29
    #8
    Konunun haberini ararken bunu buldum



    http://yurthaber.mynet.com/detay/zon...caldilar/87447
  • 24-09-2012, 22:47:42
    #9
    kalkmayacak kasayı kacırıyorlar

    turk mılletı parayı gordumu guclenıyor