• 24-09-2012, 23:07:10
    #10
    yalan turk zakasını kucumsemeyın turkkıyede koy oyle duraga cam ıcınde parayı yarın kaldırımla beraber duragı soker goturur
  • 24-09-2012, 23:12:48
    #11
    Türkiyede yok ama olursa sökeriz problem yok
  • 24-09-2012, 23:20:23
    #12
    Ama yurtdisinda hersey gulluk gulistanlik, insanlar medeni, hic parayla pulla isleri olmaz dimi arkadaslar. Dunyanin en serefli milletine, dayarsaniz vergiyi, herseyden az az ucundan koklatirsaniz, 1.0 multijet arabalara birakirsaniz millet 5.0 motor arabaya kucuk derken.... vb. vb. dua edilsin dunyayi yakmiyor bu millet yine kendi yaginda kavruluyor.
  • 25-09-2012, 01:53:42
    #13
    Üyeliği durduruldu
    kamyonla dalar koparır alırız burada yapsalar
  • 26-09-2012, 00:38:25
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    3310 fırlatın kesin çözüm
  • 01-10-2012, 15:45:11
    #15
    Adamlar her ihtimale karşı sahte para koymuştur
  • 01-10-2012, 15:49:21
    #16
    Bırak durağı sökmeyi kepçeyle girerdim durağa, gerek yok sökmeye.