Bu dedikleriniz eski yönetim ile alakalı bence şuan buraya bir dargınlığı olacağını sanmıyorum bu gibi insanlar şayet burdan koparsa hem forum adına hem gençler adına - ile sonuçlanır mümkün mertebe onları burada durdurmak tabi kendi fikirlerine de saygı duyulması gerek
Bence Rahmi hocam R10 u seviyor kopmaz sanmıyorum
maniaccoder ile seo sohbeti
44
●1.947
- 08-09-2012, 15:46:47Rahmi abiye mi az bile yapıyorlar ? Ne yaptıda Rahmi abi az bile yapıyorlar diyerek konuşabiliyorsunuz ?MhmtOrtc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-09-2012, 15:47:12Üyeliği durdurulduSize bir ATA Sözü ile cevap veriyimMhmtOrtc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kedi uzanamadığı ciğere mındar der
bu sözde sana yeter bence - 08-09-2012, 15:48:25MhmtOrtc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleÇokça katılıyorum. Yerinde bir söz oldu.Adsense adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-09-2012, 15:50:02Üyeliği durdurulduYoksa sizde https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...n-siparis.html burdan zengin olanlardan mısınızAdsense adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-09-2012, 15:51:41Üyeliği durdurulduOrada olmak yada olmamak maddi açıdan geçer paramın yada maddi durumum sizi bağlamaz ama siz orada olmak istiyorsanız sizin yerinize ben ödeme yaparımMhmtOrtc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o hizmetden faydalanamıyorsanız emin olun
- 08-09-2012, 15:52:20Sizin ahlakınız bu kadar işte. bu gibi şeylerle sataşarak tatmin oluyorsunuz.. 50 sefer orada izzah etti, alacak kişilere boş vaadler ya da hayaller sunmadı. Bunu okuyan zengin olucak değil dedi. Sadece pazarlamanın bir şeklidir "Zengin Olmak" adı altında satış konusu açması. Ama nerdeeee... isterse 100 bin sefer anlatsın.. anlayan olmadıktan sonra.MhmtOrtc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-09-2012, 15:52:46Üyeliği durdurulduAhahahahahaha çok güldüm mesajınızaAdsense adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neyse yaşınız kaç bilmiyorum ama devam edin zamanla ne demek istediğimi anlayacaksınız.
o hizmetden faydalanamıyorsanız emin olun