• 08-09-2012, 15:46:20
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Bu dedikleriniz eski yönetim ile alakalı bence şuan buraya bir dargınlığı olacağını sanmıyorum bu gibi insanlar şayet burdan koparsa hem forum adına hem gençler adına - ile sonuçlanır mümkün mertebe onları burada durdurmak tabi kendi fikirlerine de saygı duyulması gerek

    Bence Rahmi hocam R10 u seviyor kopmaz sanmıyorum
  • 08-09-2012, 15:46:47
    #11
    MhmtOrtc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Az bile yapıyolar emin ol
    Rahmi abiye mi az bile yapıyorlar ? Ne yaptıda Rahmi abi az bile yapıyorlar diyerek konuşabiliyorsunuz ?
  • 08-09-2012, 15:47:12
    #12
    Üyeliği durduruldu
    MhmtOrtc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Az bile yapıyolar emin ol
    Size bir ATA Sözü ile cevap veriyim

    Kedi uzanamadığı ciğere mındar der

    bu sözde sana yeter bence
  • 08-09-2012, 15:47:54
    #13
    musayit bir zamanda izliyecem walllla tşk ederim güzel hizmet artık böyle şeyler görmek istiyorum
  • 08-09-2012, 15:48:25
    #14
    MhmtOrtc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Az bile yapıyolar emin ol
    Adsense adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Size bir ATA Sözü ile cevap veriyim

    Kedi uzanamadığı ciğere mındar der

    bu sözde sana yeter bence
    Çokça katılıyorum. Yerinde bir söz oldu.
  • 08-09-2012, 15:50:02
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Adsense adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Size bir ATA Sözü ile cevap veriyim

    Kedi uzanamadığı ciğere mındar der

    bu sözde sana yeter bence
    Yoksa sizde https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...n-siparis.html burdan zengin olanlardan mısınız
  • 08-09-2012, 15:51:41
    #16
    Üyeliği durduruldu
    MhmtOrtc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yoksa sizde https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...n-siparis.html burdan zengin olanlardan mısınız
    Orada olmak yada olmamak maddi açıdan geçer paramın yada maddi durumum sizi bağlamaz ama siz orada olmak istiyorsanız sizin yerinize ben ödeme yaparım o hizmetden faydalanamıyorsanız emin olun
  • 08-09-2012, 15:52:20
    #17
    MhmtOrtc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yoksa sizde https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...n-siparis.html burdan zengin olanlardan mısınız
    Sizin ahlakınız bu kadar işte. bu gibi şeylerle sataşarak tatmin oluyorsunuz.. 50 sefer orada izzah etti, alacak kişilere boş vaadler ya da hayaller sunmadı. Bunu okuyan zengin olucak değil dedi. Sadece pazarlamanın bir şeklidir "Zengin Olmak" adı altında satış konusu açması. Ama nerdeeee... isterse 100 bin sefer anlatsın.. anlayan olmadıktan sonra.
  • 08-09-2012, 15:52:46
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Adsense adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Orada olmak yada olmamak maddi açıdan geçer paramın yada maddi durumum sizi bağlamaz ama siz orada olmak istiyorsanız sizin yerinize ben ödeme yaparım o hizmetden faydalanamıyorsanız emin olun
    Ahahahahahaha çok güldüm mesajınıza Neyse yaşınız kaç bilmiyorum ama devam edin zamanla ne demek istediğimi anlayacaksınız.