
Önemli olan bence insanlara faydalı ne yapabiliyoruz meselesi. "Ben zaten biliyorum" dedi herkes, o zaman adama demezler mi ki "Madem sen bu okuldan mezun oldun ne sebeple gelip baştan kayıt yaptırıyorsun?"

Bahadır çok kafa adamdır, en kısa zamanda inş tekrar bir sohbet etme şansı yakalayabiliriz. İkimizde çok yoğunuz ama insanın dostlarına vakit ayırması lazım! Bahadır sana küstüm! Bundan sonra beni arama sorma! :P
Diğer yandan evet çok kilo aldım, acilen diyete başlamam lazım
