Bu dedikleriniz eski yönetim ile alakalı bence şuan buraya bir dargınlığı olacağını sanmıyorum bu gibi insanlar şayet burdan koparsa hem forum adına hem gençler adına - ile sonuçlanır mümkün mertebe onları burada durdurmak tabi kendi fikirlerine de saygı duyulması gerek

Bence Rahmi hocam R10 u seviyor kopmaz sanmıyorum